Vallåsen

Förlåt för den dåliga updateringen men har inte hunnit skriva, iallafall nu ska jag berätta om gårdagen då vi var i vallåsen. Först så fick vi ta våra skidor och allt som man behöver och det gick rätt snabbt men sen fick vi vänta rätt länge på våra liftkort. När vi är påväg upp till den första backen vi skulle åka i (det var en sittlift) så ramlar såklart jag när vi ska hoppa av liften haha, typiskt mig! Men det var iallafall jättekul att åka skidor! Jag, Johanna och Emelie vi åkte faktiskt röd backe och så hoppade vi på gupp (:. Vi är duktiga! Karo lärde sig åka skidor för första gången och hon var bra! Det kommer kanske lite bilder senare på oss i backen men nu måste jag träna vidare på mitt engelskprov. Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi hade skit kul och vi var rikgtiga hårdingar på att åka <3

2010-02-11 @ 19:53:31
URL: http://elisejohanna.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Japp det hade vi! Klart att vi är <3

2010-02-11 @ 20:16:16
URL: http://mynamedoesnotmatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0